اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با حضور مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی

وبینار توسعه ظرفیت‌های گردشگری ایران و تونس برگزار شد.

وبینار توسعه ظرفیت‌های گردشگری ایران و تونس برگزار شد

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی واطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، لیلا اژدری مدیر‌کل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در وبینار توسعه گردشگری ایران و تونس طی نشست مجازی با نزار سلیمان رئیس دیوان گردشگری تونس، ضمن اشاره به پیشینه روابط فرهنگی و سیاسی و نیز وجوه مشترک مذهبی بر لزوم تدوین برنامه همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه سند همکاری گذشته نیاز به بازبینی دارد، برنامه‌ریزی به‌منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس را در دستور کار قرار داد.

به گفته مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی برنامه‌ریزی برای تعاملات آموزشی و تبادل تجربیات در زمینه صنعت گردشگری نیز بخش دیگری از دستاوردهای وبینار مذکور بوده است.

اژدری با تاکید بر اینکه تدارک برنامه‌های مشترک شامل برگزاری تورهای آشناسازی و نشست‌های B۲B نیز از جمله سایر اقدامات در همکاری پیش رو به شمار می‌آید.

به گفته مدیر‌کل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با استقبال فعالین گردشگری کشور تونس که در وبینار مذکور حاضر بودند؛ برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف و اقدامات تعریف شده آغاز شد تا ضمن ارتباط دوسویه با بخش خصوصی صنعت گردشگری کشورمان، امکان توسعه روابط گردشگری ایران و تونس مهیا شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.