اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

تاکیدات ستاد هماهنگی خدمات سفر به برپایی چادر در مناطق امن/ قبل از رفتن به کمپ‌های کویری از فعال بودن آن‌ها مطمئن شوید.

 

تاکیدات ستاد هماهنگی خدمات سفر به برپایی چادر در مناطق امن/ قبل از رفتن به کمپ‌های کویری از فعال بودن آن‌ها مطمئن شوید

به گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته ستاد هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعیه شماره پنج این ستاد، به گردشگرانی که در چادرهای شخصی خود اقامت می‌کنند، موکدا توصیه می‌شود صرفا در محل‌های امن و ایمن پیش‌بینی شده ستاد خدمات سفر اقدام به برپایی چادر کرده و به هیچ‌وجه از پیک‌نیک‌های گازی برای گرم کردن درون چادر استفاده نکنند.

همچنین ستاد هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه شماره شش خود از مسافرانی که قصد سفر به شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم را دارند، درخواست کرد که از شهرهای مکمل سفر مانند دشتی، جم و عسلویه برای اسکان استفاده کنند.

بر اساس اطلاعیه شماره هفت ستاد نیز تاکید شد، با توجه به وجود کولاک و برف شدید در راه‌های مواصلاتی منتهی به مرزهای ارمنستان و ترکیه که باعث ایجاد اختلال در مرزهای زمینی و بازگشت تعدادی از مسافران شده، خواهشمند است هموطنان عزیز تا برطرف شدن محدودیت ایجاد شده، ملاحظات لازم را در نظر بگیرند.

در اطلاعیه شماره هشت ستاد نیز اعلام شد، با توجه به باد شدید در استان‌های فلات مرکزی ضروری‌ست قبل از عزیمت به کمپ‌های کویری از فعال بودن و ارائه خدمت کسب اطمینان کرده و تمهیدات لازم برای مواجهه با تغییرات جوی ناگهانی را در نظر داشت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.