اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

توصیه‌های مهم به مسافران برای سفرهای نوروزی با قطار

 

توصیه‌های مهم به مسافران برای سفرهای نوروزی با قطار

به گزارش میراث آریا و به نقل از مشرق، رضا عصاری رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این‌باره اظهار کرد: مسافران با در نظر گرفتن ترافیک مسیر و به منظور جلوگیری از مشکلاتی همچون جا ماندن از قطار، یک ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه‌آهن حاضر شوند.

او ادامه داد: همراه داشتن پرینت یا تصویر بلیت و کارت شناسایی معتبر مطابق با بلیت برای همه مسافران الزامی است و از ورود مسافران بدون بلیت یا دارای بلیت غیر هم نام به داخل قطار جلوگیری می‌شود. وی با اشاره به اینکه مسافران باید به منظور حفظ سلامت خود و سایرین، قبل از سفر از سلامت جسمانی خود و نداشتن بیماری اطمینان حاصل کنند، افزود: توصیه می‌شود در تمام مراحل سفر، دستورالعمل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و…) را رعایت کنند.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۱ شرکت رجا تاکید کرد: مسافران گرامی هرگونه سؤال یا موضوع احتمالی داخل قطار را از طریق ارتباط با مهماندار سالن، رئیس قطار یا تماس با شماره ۱۵۳۹ مطرح کنند. در خصوص برنامه‌ریزی سفر دقت کامل داشته باشند و توجه کنند که استرداد بلیت پس از حرکت قطار امکان‌پذیر نیست.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.