اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه گردشگری -5

طب ایرانی به‌عنوان یک روش پیشگیرانه در بیماری‌ها قابل عرضه است.

 

طب ایرانی به‌عنوان یک روش پیشگیرانه در بیماری‌ها قابل عرضه است

به‌‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ گردشگری و صنایع‌دستی تهران، این کارگاه آموزشی با مشارکت نفیسه حسینی یکتا، مدیر‌کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و محمد پناهی دبیر کمیته مشترک گردشگری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت برگزار شد. عمده محورهای مطرح شده در این کارگاه حول موضوع نقش طب ایرانی در توسعه گردشگری سلامت بود.

محمد پناهی در این کارگاه با بیان اینکه طب ایرانی یک جاذبه و ظرفیت تخصصی گردشگری است که قابیت توسعه بسیار زیادی دارد، گفت: «طب ایرانی می‌تواند هم به اقتصاد سلامت یاری رساند و هم در توسعه گردشگری نقش مؤثری ایفا کند. طب ایرانی به‌عنوان میراث ناملموس قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد.»

او با اشاره به اینکه با طب ایرانی می‌توانیم اکثر بیماری‌های رایج را در مدت کوتاه و  با هزینه کم درمان کنیم گفت: «طب ایرانی به‌عنوان یک برند جهانی با نام ”پرشین مدیسن“ ثبت شده است. رویکرد ما در طب ایرانی با تمرکز بر گردشگری خدمت به بیماران داخلی و بین‌المللی است.»

دبیر کمیته مشترک گردشگری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: «طب ایرانی علاوه‌بر اینکه روی بیماری تمرکزی می‌کند به‌عنوان یک روش پیشگیرانه نیز قابل عرضه است. ما برای اولین‌بار در طب ایرانی گردشگری با رویکرد مزاجی را به گردشگران عرضه کردیم تا هر گردشگری بتواند با توجه به مزاجش از ظرفیت‌های طب ایرانی استفاده کند.»

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.