اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان عنوان کرد:

ورود گردشگران به جاذبه های استان اصفهان لحظه به لحظه در حال افزایش است/ آمار بازدید گردشگران در دومین روز از عیدفطر رکورد نوروز را شکست.

ورود گردشگران به جاذبه های استان اصفهان لحظه به لحظه در حال افزایش است/ آمار بازدید گردشگران در دومین روز از عیدفطر رکورد نوروز را شکست

مدیرکل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از رکورد شکنی آمار بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان در دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمید رضا محققیان عصر امروز ۲۳ فروردین با اعلام این مطلب گفت: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده، ستاد سفر استان از روزهای گذشته آماده خدمات رسانی به گردشگران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان ادامه داد: از صبح امروز و در دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر تا این لحظه ۶۰۶۵۴ نفر گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان بازدید به عمل آورده اند.

محققیان تصریح کرد: بیشترین میزان بازدید گردشگران در فروردین امسال مربوط به سومین روز از فروردین بوده که بازدید ۵۷ هزار نفر گردشگر در یک روز به ثبت رسید، با این وصف از صبح امروز تا عصرگاهان، رکورد بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان در کل فروردین ماه شکسته شد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خاطر نشان کرد: بازدید گردشگران از جاذبه های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار گردشگران عید فطر تا فردا همچنان افزایش خواهد یافت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.