اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مجموعه خدمات‌دهی شبکه حمل و نقل کشور اتفاقی بزرگ را در نوروز ۱۴۰۳ رقم‌زد/ افزایش ایمنی و آرامش سفر در اولویت بود.

مجموعه خدمات‌دهی شبکه حمل و نقل کشور اتفاقی بزرگ را در نوروز ۱۴۰۳ رقم‌زد/ افزایش ایمنی و آرامش سفر در اولویت بود

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مجموعه اقدامات انجام شده در شبکه حمل و نقل کشور در نوروز ۱۴۰۳ اتفاقی مثبت و افتخارآمیز را رقم زد، گفت: از همان ابتدا تلاش و برنامه‌های ما بر این مهم متمرکز بود که محیط راه‌ها را آرامش‌بخش کنیم تا سفرها با حداقل حادثه همراه باشد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: در مدت بیست روزه طرح نوروزی که از ۲۴ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه نیز ادامه داشت، حدود ۲۰۰ هزار نفر از همکاران ما در شبکه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی مشغول به کار بودند.

او با بیان اینکه جا به جایی بیش از ۸ میلیون مسافر نوروزی از طریق بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی امیدبخش و مایه افتخار است، افزود: طبق آمار بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی از شبکه حمل و نقل جاده‌ای،‌ حدود ۱.۵ میلیون نفر از شبکه ریلی و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار نفر از شبکه حمل و نقل هوایی و فرودگاهی در سفر هوایی داخلی و خارجی در ۲۵ هزار پرواز جا به جا شده اند.

بذرپاش با با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ هزار سفر در در دریاهای شمال و جنوب کشور نیز انجام شد، ادامه داد:  خدمت‌رسانی در مجموعه شبکه حمل و نقل کشور بدون اختلال انجام شد و این مایه عزت و خوشحالی و ثبت اتفاقی بزرگ است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه رئیس جمهور همواره بر تقویت زیر ساخت‌های موجود در حوزه‌های مختلف حمله و نقل و گردشگری و ارائه خدمات‌ بهینه به مردم تاکید دارد، اظهار کرد: از همان ابتدا تلاش و برنامه‌های ما بر این مهم متمرکز بود که محیط راه‌ها را آرامش‌بخش کنیم تا سفرها با حداقل حادثه همراه باشد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.