اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون گردشگری کشور اعلام کرد

آماده حمایت از سرمایه‌گذاران برای احیای ارگ عظیم و تاریخی مورچه‌خورت اصفهان هستیم.

آماده حمایت از سرمایه‌گذاران برای احیای ارگ عظیم و تاریخی مورچه‌خورت اصفهان هستیم

معاون گردشگری کشور در بازدید از ارگ تاریخی روستای مورچه‌خورت از آمادگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حمایت از سرمایه‌گذاری گردشگری در این ارگ تاریخی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان، صبح امروز دوازدهم فروردین ماه علی‌اصغر شالبافیان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در آخرین مرحله از سفر خود به استان اصفهان با حضور در روستای مورچه خورت در محور گردشگری و تاریخی شمال شهر تاریخی اصفهان از ارگ عظیم و تاریخی مورچه خورت از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه بازدید کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در این بازدید اظهار کرد: با توجه به اینکه این ارگ عظیم یک مجموعه کامل با همه عناصر از جمله برج و بارو، مسجد، امامزاده، خانه های تاریخی، حمام، راسته بازار ( بازارچه) و گذرهای متعدد تاریخی است از توان بالقوه فراوانی برای توسعه بر مبنای گردشگری برخوردار است.

او افزود: با توجه به سفر وزیر محترم میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی درچند ماه گذشته به این منطقه و بازدید از قلعه در صورتی که مسئولان محلی مشکل مالکیت آن را حل کنند این وزارتخانه آماده حمایت از سرمایه گذاری گردشگری در این ارگ عظیم است.

شایان ذکر است معاون گردشگری کشور در ادامه سفرش به مورچه خورت از مجموعه بوم‌گردی اقامتگاه میرزا تقی نیز بازدید به عمل آورد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.