اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

امدادرسانی‌های هلال احمر از ۵ میلیون مورد فراتر رفت.

امدادرسانی‌های هلال احمر از ۵ میلیون مورد فراتر رفت

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز به ۹۰۹هزار و ۵۹۵ نفر از هموطنان خدمات ارائه داده که از این میزان، ۴۲۷هزار و ۸۲۶ نفر از خدمات بسته‌های معیشتی در قالب طرح ملی هلال‌رحمت و بیش از ۲۵۲هزار نفر از سفره‌های افطاری داوطلبان در سراسر کشور بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش میراث آریا، علی درویش‌پور سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر، در تشریح خدمات نوروزی این جمعیت در روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ گفت: در ۱۷ روز گذشته از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر به بیش از ۵میلیون و ۳۷۶هزار و ۷۰ نفر از هموطنان خدمات بشر دوستانه و امداد و نجات ارائه شده است.

او همچنین گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر ۳۳۴۷ مورد عملیات و خدمات امداد و نجات صورت پذیرفت که ۲۰۵۲ مورد آن عملیات‌های امداد و نجات معادل ۶۱درصدی کل عملیات‌ها شامل حوادث جاده‌ای، کوهستانی، جوی و… است.

درویش‌پور بیان کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۳ هلال احمر تاکنون ۲۹هزار و ۹۶۸ نفر از آسیب‌دیدگان و در راه ماندگان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر لازم امداد و نجات ارائه شده است. طی ۱۷ روز گذشته ۱۱۹۴ مصدوم و بیمار توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۱۹۵ مصدوم و بیمار در محل حادثه درمان شدند.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر بیان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تاکنون ۱۴۴۳ مورد عملیات امداد و نجات جاده‌ای را در محورهای برون شهری به انجام رسانده‌اند که ۲۲۶ مصدوم محبوس در خودروها رهاسازی شده‌اند.

به گفته سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر، طی ۱۷ روز گذشته از طرح نوروزی ۴میلیون و ۲۸۷هزار و ۷۳۱ نفر از هموطنان به پست‌های ایمنی و سلامت سفر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراجعه و خدمات لازم بشردوستانه را دریافت کردند که منجر به مشارکت  ۵۴۴هزار و ۹۸ نفر در پویش بهرفت شده است.

درویش‌پور در ادامه گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ و تا امروز ۱۲ فروردین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به  ۹۰۹هزار و ۵۹۵ نفر از هموطنان خدمات ارائه داد و در طرح‌ هلال رحمت ۴۲۷ هزار و ۸۲۶ نفر، در طرح پایش سلامت ۲۰۹هزار و ۷۵۲ نفر، در طرح نیابت ۱۲هزار و ۴۸۳ نفر و در طرح سفره‌های افطاری، ۲۵۲هزار و ۸۵۲ نفر خدمات لازم داوطلبانه را دریافت کرده‌اند.

او بیان کرد: طی ۱۷ روز گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مراکز درمانی توانبخشی داروخانه‌ها و مرکز حج و زیارت خدمات لازم درمانی به ۱۴۸هزار و ۷۷۶ نفر از مراجعین خدمات لازم درمانی ارائه شده است.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر گفت: خدمات درمانی و تخصصی به ۷۷هزار و ۶۶۹ نفر از بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر ارائه شد، به نسخه‌های درمانی ۶۸ هزار و ۱۵۰ نفر بیمار در داروخانه‌های جمعیت هلال احمر پاسخ داده شد و همچنین ۲۹۴۷ دوز واکسن در مراکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر تزریق شده است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.