اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رشد ۴۶ درصدی خدمات نوروزی هلال احمر نسبت به سال گذشته/ بیشترین عملیات‌ها در اصفهان، فارس، مازندران و سمنان

رشد ۴۶ درصدی خدمات نوروزی هلال احمر نسبت به سال گذشته/ بیشترین عملیات‌ها در اصفهان، فارس، مازندران و سمنان

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا امروز چهار میلیون و ۷۳۵ هزار نفر از مردم در سراسر کشور از خدمات نوروزی هلال احمر استفاده کرده اند که نسبت به سال گذشته در همین ایام، شاهد رشد ۴۶ درصدی داشته است.

پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: نوروز امسال ظرفیت منابع انسانی و لجستیک هلال‌احمر ۲ برابر شده است. ۱۳۰ هزار امدادگر، نجاتگر، داوطلب و غیره در کل کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها پُست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان تاسیس شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: تا امروز چهار میلیون و ۷۳۵ هزار نفر از مردم در سراسر کشور از خدمات نوروزی هلال احمر استفاده کرده اند که نسبت به سال گذشته در همین ایام، شاهد رشد ۴۶ درصدی داشته است.

کولیوند گفت: داروخانه‌های هلال احمر در ایام نوروز شبانه‌روزی شده اند، زیرا این داروخانه‌ها داروهای خاص و کمیاب را دارند.

او بیان‌ کرد: ۲۵ هزار خدمت ما مربوط به امدادرسانی در حوادث و تصادفات جاده ای بوده و امدادرسانی ما در عملیات جوی هم نسبت به نوروز سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه‌داد: در اصفهان، فارس، مازندران و سمنان بیشترین عملیات ها و در استان‌های قم، کردستان، یزد، و سیستان و بلوچستان هم کمترین عملیات های امدادی هلال احمر را داشته ایم.

او اظهار کرد: هلال‌احمر همچنین در ایام نوروز امسال طرح نیابت (بازدید از سالمندان)، هلال رحمت، پایش سلامت، جمع آوری کمک برای مردم غزه، پایش بهرفت، فضای دوستدار کودک، ارائه آموزش های امدادی، خیمه‌های نماز، سفره‌های افطار، آموزش خود امدادی و دگر امدادی و غیره را اجرایی کرده است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.