اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

جابه‌جایی نزدیک به ۲میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

جابه‌جایی نزدیک به ۲میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳، یک میلیون و ۸۹۱هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش میراث آریا، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ یک میلیون و ۸۹۱هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند، گفت: این تعداد مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در بخش هوایی با ۱۵هزار و ۴۲۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شده‌اند.

یازرلو در ادامه گفت: کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به‌همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۶ صبح الی ۲۴ حضور دارند. بازرسان این سازمان هم در فرودگاه‌های سراسر کشور حاضر می‌شوند تا بر نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی نظارت داشته باشند.

او در انتها افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت‌رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.