اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا خبر داد:

تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳/ افزایش ۲۳درصدی پروازهای خارجی

تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳/ افزایش ۲۳درصدی پروازهای خارجی

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تعداد مسافران پروازهای خارجی را ۲۰۹۸ نفر بیان کرد و گفت: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۲۳درصدی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

او افزود: تعداد ۷ هزار و ۲۵۴ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

سردار بنی‌اسدی‌فر تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۲۰۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۲۳ درصدی است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا اضافه کرد: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش صددرصدی سرقت‌ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بوده و این در حالی است به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطرنشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش ۸۱ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

سردار بنی‌اسدی‌فر در پایان تصریح کرد: کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.