اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

استقرار میز ارتباطات مردمی در پایانه‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی

استقرار میز ارتباطات مردمی در پایانه‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی-رفاهی

مشاور و بازرس ویژه رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: استقرار میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در پایانه‌های مسافربری عمومی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از بهبود روند خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل خبر می‌دهد.

به گزارش میراث آریا، مهدی حمیدی مقدم مشاور و بازرس ویژه ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بر اساس ابلاغیه‌های صادره به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های کشور، میز ارتباطات مردمی، پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات در همه پایانه‌های مسافربری عمومی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با مراجعات بسیار بالا استقرار یافته‌ است.

او اظهار کرد: میزهای ارتباطات مردمی، پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات با محوریت مسئولان بازرسی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر کشور در حال فعالیت هستند.

بازرس ویژه افزود: فعالیت میزهای ارتباطات مردمی، پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در روز ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان روز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

حمیدی مقدم همچنین خاطرنشان کرد: نظارت ویژه بر روند فروش و پیش‌فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش بلیت در سراسر کشور و نظارت‌های موردی بر انطباق تعداد مسافران با آمارهای درج شده در صورت وضعیت‌های مسافری در پایانه‌های مسافربری و پاسگاه‌های پلیس راه سراسر کشور، از مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در میز ارتباطات مردمی و پاسخ‌گویی به شکایات در پایانه‌های مسافربری سراسر کشور است.

او افزود: همچنین انجام بازرسی و نظارت‌های موردی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان‌های کشور و نظارت ویژه بر بهبود و افزایش خدمات‌رسانی به مسافران از دیگر اقدامات انجام شده‌ است.

به گفته حمیدی مقدم بررسی روند مراجعات به میزهای ارتباطات مردمی از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون، نشان‌دهنده روند مطلوب‌تر در ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل در مقایسه با سال گذشته‌ است.

گفتنی است در صورت احراز هرگونه تخلف، در چارچوب کمیسیون‌های ویژه تخلفات مربوط به مسافران با متخلفان برخورد می‌شود، در این راستا و در صورت تضییع حقوق مسافران در زمینه خرید بلیت، وجوه مربوطه به مسافران برگردانده خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.