اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد:

کسب رتبه دوم بازدیدهای نوروزی توسط استان اصفهان

کسب رتبه دوم بازدیدهای نوروزی توسط استان اصفهان

مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از کسب رتبه دوم استان اصفهان در زمینه بازدید گردشگران نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، هادی میرزایی مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز گذشته 4 فروردین‌ماه در ادامه سفرش به استان اصفهان وارد شهر تاریخی اصفهان شد.

مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از آثار تاریخی اصفهان که با حضور معاونت توسعه مدیریت اداره‌کل و مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اصفهان همراه بود تأکید کرد: استان اصفهان یکی از مهم‌ترین ارکان گردشگری ایران بشمار می‌رود.

او افزود: آمارها حاکی است تا پایان روز سوم فروردین‌ماه، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری اصفهان رتبه دوم کشور را از منظر بازدید گردشگران نوروزی به خود اختصاص داده که این خود نشان‌دهنده تمهیدات ارزشمندی است که توسط همکاران اداره‌کل در راستای بهره‌مندی گردشگران نوروزی اندیشیده شده است.

میرزایی تصریح کرد: همکارانمان در ستاد هماهنگی خدمات سفر به‌ویژه اصفهان خدمات بی‌منت و صادقانه را در قالب نوروزبانان بی نوروز به گردشگران ارائه می‌کنند که جای دارد از تک‌تک آنان قدردانی و تشکر نماییم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.