اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

۱۳۸۰ شهرداری و ۳۸ هزار دهیاری برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی آماده‌باش هستند/ فعالیت ۲۷۰۰ ایستگاه آتش نشانی

۱۳۸۰ شهرداری و ۳۸ هزار دهیاری برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی آماده‌باش هستند/ فعالیت ۲۷۰۰ ایستگاه آتش نشانی

وزیر کشور گفت: ۱۸۰۰ ایستگاه آتش نشانی در شهرها و ۹۲۰ ایستگاه در محدوده روستاها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم آماده‌باش هستند.

احمد وحیدی در گفت‌وگو با میراث‌آریا در ارتباط با اقدامات و همکاری‌های صورت گرفته از سوی وزارت کشور به‌منظور خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بیان کرد: ۱۳۸۰ شهرداری و ۳۸ هزار دهیاری توسط استانداران و فرماندران برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در سراسر کشور آماده‌باش هستند.

فعالیت ۱۸۰۰ ایستگاه آتش نشانی در شهرها و ۹۲۰ ایستگاه در محدوده روستاها، آمادگی و ارتقای ظرفیت حمل و نقل عمومی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم، انجام پیش بینی‌های لازم به‌منظور اقامت و اسکان اضطراری، تامین ارزاق و مایحتاج، برپایی چادرهای عشایر در سی کیلومتری شهرها به‌منظور رفع خستگی و خواب‌آلودگی راننده‌ها، همکاری با پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات و فوتی‌ها، از جمله اقدامات مطرح شده از سوی وزیر کشور بود.

او با بیان اینکه تاکنون در هیچ نقطه‌ای با مشکل خاصی مواجه نبودیم، ادامه داد: با هماهنگی‌ ایجاد شده در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و انسجام بین دستگاه‌ها کارها بدون مشکل و با هماهنگی در حال انجام است.

وحیدی تصریح کرد: در موضوع مربوط به سیل چند روستا دچار مشکل شدند که برطرف شد.

وزیر کشور با ابراز امیدواری از کاهش تصادفات و تعداد فوتی‌ها به مردم توصیه کرد که به هشدارها و توصیه‌های ایمنی پلیس توجه کنند و در خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

او همچنین در پایان رعایت شان ماه مبارک رمضان را مورد تاکید قرار داد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.