اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی/ ترافیک در محورهای شمالی نیمه‌سنگین است.

افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی/ ترافیک در محورهای شمالی نیمه‌سنگین است

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: با توجه به پایان تعطیلات نیمه اول نوروز سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش میراث آریا، سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: با توجه به پایان تعطیلات نیمه اول نوروز ۱۴۰۳ سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود در روزهای آینده افزایش می‌یابد.

او با توضیح اینکه اجرای طرح یکطرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب پیش‌بینی شده تا مسافران نوروزی بتوانند در مسیر برگشت به سفر خود ادامه دهند، اعلام کرد: در حال حاضر بیشترین ترافیک در جاده‌های شمالی قابل مشاهده است.

حسینی افزود: اکنون ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷تا شهرستانک و محدوده تونل البرز مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: اکنون تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) وجود دارد. طبق اطلاعات موجود محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است. طبق اعلام آخرین اطلاعات، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا نیز قابل مشاهده است.

او در انتها آخرین وضعیت جوی را این گونه تشریح کرد: اکنون بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، کرمان و فارس را شاهد هستیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.