اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

برقراری بیش از یک میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱

برقراری بیش از یک میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱

از زمان راه‌اندازی طرح پویش «چشم به راهیم» تا اول فروردین ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۱۷۳ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری برقرار شده است.

به گزارش میراث آریا، محمد تیموری، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با اشاره به آمار میزان سفرهای نوروزی، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح سفرهای نوروزی با عنوان «چشم به راهیم» (بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا یکم فروردین ۱۴۰۳) در مجموع ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور جابه‌جا شده‌ است.

او با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۳ تا ۵ درصدی سفرهای نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بر ضرورت متناسب‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی با میزان سفرها با هدف خدمات‌رسانی بهینه به مسافران تأکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: امروز تردد خودروهای شخصی با کاهش ۱۱ درصدی و تردد ناوگان حمل و نقل عمومی با کاهش ۱۰ درصدی همراه است.

تیموری تأکید کرد: بیشترین حجم سفرها به استان‌های واقع در شمال، غرب و جنوب کشور و از محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، البرز قم، مرکزی انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: استان‌های مازندران، گیلان، قم، مشهد و اصفهان در اولویت مقاصد سفرهای نوروزی بوده و بیشترین میزان پذیرش مسافر را دارا هستند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.