اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان اعلام کرد:

همگرایی، محور اصلی فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان

همگرایی، محور اصلی فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در آئین آغاز فعالیت‌های ستاد سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، همگرایی را محور اصلی فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز گذشته ۲۹ اسفندماه، در جمع فعالان ستاد سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان که در ایوان ستون‌دار مجموعه جهانی کاخ چهلستون برگزار شد، گفت: تلاش داریم تا با امکانات محدودی که در اختیارداریم، سفری پرشور و نشاط را برای هم‌وطنان در ایام نوروز فراهم کنیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: ۱۱ کمیته ستاد سفر استان، همراه با شش کمیته ستاد سفر اداره‌کل تلاش دارند تا با ایجاد هم‌گرایی و تجمیع امکانات یکدیگر، فعالیت‌های خود را بر محور خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی هدایت کنند.

او افزود: تعداد ۲۲۰ نفر فعالان ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل در اداره‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۲۸ شهرستان استان از تاریخ ۲۴ اسفندماه آماده خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی بودند و هستند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.