اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد:

آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان

آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آغاز فعالیت ۲۴ پایگاه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۱ فروردین‌ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده با جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تا پایان نوروز ۱۴۰۳ به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مدیریت جمعیت هلال‌احمر استان، تعداد ۲۴ پایگاه در سطح استان به‌ویژه در مراکز تاریخی، مراکز شهری و مراکز جاده‌ای مستقر شده و به گردشگران خدمات ایمنی و بهداشتی ارائه می‌کنند.

او افزود: پایگاه اصلی فعالیت این گروه در محل باغ کاج واقع در مجموعه جهانی کاخ چهلستون مستقر شده و جوانان داوطلب هلال‌احمر با استقرار در این حوزه‌ها در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و امدادی، داوطلبانه به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.