اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

وزیر کشور در بازدید از قرارگاه نصر پلیس راهور فراجا تاکید کرد:

لزوم توجه مسافران نوروزی به تذکرات پلیس/ اجرای طرح تنبیه و تشویق برای رانندگان قانونمدار و قانون‌گریز در سال آینده

لزوم توجه مسافران نوروزی به تذکرات پلیس/ اجرای طرح تنبیه و تشویق برای رانندگان قانونمدار و قانون‌گریز در سال آینده

وحیدی با اشاره به موضوع افزایش جریمه‌های رانندگی سال آینده گفت: فراجا به درستی برای کسانی که تخلف می‌کنند جرایم بیشتری پیش بینی کرده است این در حالی است که تشویق هم برای رانندگان قانونمدار خواهیم داشت.

به گزارش میراث آریا، احمد وحیدی، وزیر کشور، صبح روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، در بازدید از قرارگاه نصر پلیس راهور فراجا اظهار کرد: مردم به پشتوانه پلیس در جاده‌ها حضور دارند و این بسیار ارزشمند است.

او گفت: در این سفرها ایمنی مورد تاکید است و باتوجه به گزارشات در چند روز گذشته و عدد جانباختگان مورد تاسف و تاثر است و باید بیشتر مردم رعایت کنند و به دستورات پلیس توجه کنند.

وزیر کشور ادامه داد: پلیس با بهره‌گیری از همیاران پلیس باید در تمامی جاده‌ها حضور داشته باشد و مردم را نسبت به حوادث ترافیک توجیه کنند.

وحیدی با تاکید بر بهره‌گیری از گشت‌های پهپادی، جاده‌ای و شهری تصریح کرد: پلیس باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تسهیل در سفرهای ایمن استفاده کند.

او با تاکید بر اینکه باید انظباط اجتماعی از سوی همگان رعایت شود، خاطرنشان کرد: رعایت هنجارهای اجتماعی با توجه به ماه مبارک رمضان بسیار مورد تاکید است و باید بسترهای لازم در جهت رعایت هنجارهای این‌ ماه مبارک توسط دستگاه‌ها ایجاد شود.

وزیر کشور در انتها درباره پیشنهاد فراجا مبنی بر افزایش جریمه‌های رانندگی سال آینده گفت: فراجا به درستی برای کسانی که تخلف می‌کنند جرایم بیشتری پیش بینی کرده است این در حالی است که تشویق هم برای رانندگان قانونمدار خواهیم داشت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.