اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری تأکید کرد:

نظارت مؤثر بر نرخ خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری

نظارت مؤثر بر نرخ خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نامه‌ای به مدیران کل استان‌ها، بر درج آخرین نرخنامه صادره برای تاسیسات گردشگری از سوی کارشناسان آن اداره‌کل در سامانه جانا تأکید کرد.

به گزارش میراث آریا، در نامه یحیی نقی زاده محجوب، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری به مدیران کل استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمده است: با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز، ضرورت نظارت موثر بر نرخ خدمات قابل ارائه در تاسیسات گردشگری و جلوگیری از گرانفروشی مراکز اقامتی و سایت‌های رزرواسیون، شفاف‌سازی قیمت‌ها و فراهم کردن امکان مشاهده نرخ نامه واحدهای گردشگری برای عموم در دستور کار معاونت گردشگری قرار گرفته و تمام اطلاعات مورد نیاز مسافران در خصوص تاسیسات گردشگری شامل نشانی درجه، امکانات، خدمات و نرخنامه در سامانه اینترنتی به نشانی Namad. mcth. ir در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

با توجه به این که اطلاعات مندرج در سامانه مذکور به صورت مستقیم و آنلاین از سامانه جامع نظارت آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری (جانا) استخراج می‌شود، بر اساس دستور معاون گردشگری کشور و به منظور به روزرسانی اطلاعات سامانه‌ای که به آن اشاره شد، با توجه به دسترسی تعریف شده در سامانه جانا برای کاربران استانی، ترتیبی اتخاذ شود به قید فوریت و حداکثر تا پایان هفته جاری، آخرین نرخنامه صادره برای تاسیسات گردشگری از سوی کارشناسان آن اداره کل در سامانه جانا بارگذاری شود.

بدیهی است، نرخنامه قابل رویت در سامانه namad. mcth. ir به عنوان نرخ نامه نهایی تلقی شده و مسئولیت هرگونه تبعات ناشی از ادعای گرانفروشی به واسطه‌عدم بروزرسانی نرخنامه‌ها متوجه آن اداره کل خواهد بود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.