اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳

ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع‌رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ این مرکز به سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ادارات کل راه و شهرسازی استانی خبر داد.

به گزارش میراث آریا، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی سفرهای نوروزی با حضور رؤسای ادارت کل راه و شهرسازی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در دو جلسه مجزا به ریاست وحید قربانی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در ایام نوروز مورد تأکید قرار گرفت.

در این نشست‌ها مقرر شد فهرست مدیران پاسخگو در ایام تعطیلات نوروز در تمام زیربخش‌های راه و شهرسازی در خصوص سفرهای نوروزی در اسرع وقت در اختیار رسانه‌ها برای ارتباط مستمر خبرنگاران با مدیران در ایام سفرهای نوروزی قرار گیرد.

قربانی در این نشست تصریح کرد: ادارات ارتباطات و اطلاع‌رسانی استانی هم‌افزایی لازم را با یکدیگر برای اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و سریع داشته باشند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ادارات کل راه و شهرسازی به عنوان شورای هماهنگی استان، برنامه ریزی لازم را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ماه مبارک رمضان در پایانه‌ها، ایستگاه‌ها و ترمینال‌ها در تمامی شقوق حمل ونقل و سایر فضاهای در اختیار انجام دهند.

او در ادامه بیان کرد: در حوزه مدیریت بحران با توجه به ابلاغیه معاونت حمل ونقل و دستورالعمل‌های موجود اقدامات مد نظر در سه مرحله قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران، برنامه‌ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی وجود داشته باشد.

در این نشست ها، علاوه بر پاسخگویی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه‌ها، تولید محتواهای متن پایه، تصویر پایه و صوت پایه برای اطلاع‌رسانی از جزئیات سفرهای نوروزی مورد تأکید قرار گرفت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.