اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عنوان کرد:

استان اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی/ پیش‌بینی امکان اقامت ۲ میلیون نفر گردشگر در شهر تاریخی اصفهان

استان اصفهان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی/ پیش‌بینی امکان اقامت ۲ میلیون نفر گردشگر در شهر تاریخی اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در آیین رسمی آغاز به کار ستاد سفر نوروزی اصفهان از آمادگی کامل استان به‌منظور پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۲۵ اسفندماه، ستاد اجرایی خدمات سفر اصفهان ویژه نوروز ۱۴۰۳ در محل پل تاریخی خواجو اصفهان فعالیت خود را رسماً آغاز کرد.

در این مراسم، حمیدرضا محققیان گفت: سفر و گردشگری جایگاه مهمی در فرهنگ دینی ما مسلمانان دارد و این در حالی است که خداوند متعال در بیش از ۲۱۴ آیه از قرآن کریم به سفر توسط مؤمنان تأکید فرموده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برگزاری نشست‌های ستاد سفر استان اصفهان از مهرماه امسال و هماهنگی‌های میان کمیته‌های ستاد و ستادهای سفر شهرستان‌های استان، از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به گردشگران از اواخر اسفندماه تا ایام عید سعید فطر در پایان فروردین‌ماه سال آینده برخورداریم.

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان نیز گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، سال گذشته پذیرای یک و نیم میلیون نفر گردشگر در شهر تاریخی اصفهان بودیم، لکن امسال تلاش داریم تا این رقم به ۲ میلیون نفر افزایش یابد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.