اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان اعلام کرد:

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان از اجرای محدودیت‌های ویژه ترافیکی در سطح جاده‌های استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علی مولوی امروز ۲۶ اسفندماه با اعلام این خبر گفت: به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان و تسهیل در عبور و مرور و ایجاد فضایی امن و ایمن برای انجام مسافرت‌های نوروزی، پلیس‌راه استان اصفهان اقدام به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تردد انواع کامیون‌های کمپرسی و تریلرهای حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۷ صبح روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در محور نائین – انارک و محور خور – طبس و بالعکس ممنوع است.

او افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین باربری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به‌غیراز حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز شنبه ۴ فروردین‌ماه تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در محور قدیم کاشان – قم و بالعکس ممنوع است.

مولوی تصریح کرد: عبور و مرور موتورسیکلت در زمان اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در تمامی محورهای برون‌شهری استان ممنوع است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.