اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

آغاز فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان

آغاز فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آغاز فعالیت‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۱۴ اسفندماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳، فعالیت‌های این ستاد امسال از تاریخ ۲۴ اسفندماه و به مدت یک ماه تا عید سعید فطر ادامه خواهد یافت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با تشکیل هفت نشست ستاد سفر استان از مهرماه امسال تاکنون شرح فعالیت‌ها و وظایف کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان تعیین و از طریق دبیرخانه به آن‌ها ابلاغ‌شده است.

او افزود: یکی از مهم‌ترین کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان، کمیته اطلاع‌رسانی است که فعالیت‌های بیش از ۲۷ نهاد و ارگان دست‌اندرکار ستاد را به اطلاع عموم خواهد رساند، لذا روز گذشته با تشکیل نشست این کمیته، فعالیت‌های این کمیته در قالب اقدامات ستاد و کمیته‌های آن از پیش از نوروز و از امروز رسماً آغاز و سپس در ایام عید نوروز و تا عید سعید فطر ادامه خواهد یافت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.