اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد.

مشارکت فعالان جوامع گردشگری استان اصفهان در انتخابات

مشارکت فعالان جوامع گردشگری استان اصفهان در انتخابات

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از مشارکت فعالان جوامع گردشگری استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۸ اسفندماه، نشست فعالان جوامع و کارشناسان گردشگری استان اصفهان در تالار هتل سپاهان اصفهان برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید شرکت در انتخابات حقی را برای مردم برای تعیین سرنوشت خویش فراهم می‌سازد، لذا باید تلاش کنیم تا همگی با ایجاد هم‌گرائی در سرنوشت خود بیش از گذشته سهیم شویم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: فعالان جوامع گردشگر یاستان در این نشست تأکید کردند خود و همکارانشان در جوامع هفتگانه گردشگری در انتخابات حضوری فعال خواهند داشت، زیرا از این طریق و به‌واسطه انتخاب نمایندگان مورد تائید خود می‌توانند صدای خود را با ابزار قانون به گوش همگان رسانده و از این طریق ضمن مشارکت در سرنوشت آینده خود، می‌توانند راه مناسبی را برای توسعه پایدار گردشگری در استان پهناور اصفهان رقم زنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.