اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان عنوان کرد.

تلاش برای رشد ۱۰درصدی ورود گردشگران نوروزی به اصفهان

تلاش برای رشد ۱۰درصدی ورود گردشگران نوروزی به اصفهان

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان در هفتمین نشست این ستاد از عزم تمامی مسئولان استان برای رشد ۱۰ درصدی ورود گردشگران به اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۱ اسفندماه، هفتمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با محوریت برنامه‌های شهرستان شرق استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این نشست مهران زینلیان معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان گفت: از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ نشست‌های منظم این ستاد برای برنامه‌ریزی به‌منظور خدمات‌رسانی بهینه به گردشگران برگزارشده است.

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان ادامه داد: تا پایان سال امیدواریم یک یا دو نشست دیگر برگزار و هماهنگی‌های لازم را برای توسعه استان بر مبنای صنعت پاک گردشگری فراهم‌سازیم، لذا در حال حاضر در حال هدف‌گذاری برای رشد ۱۰درصدی گردشگر ورودی به اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ هستیم.

او افزود: برای دست‌یابی به این هدف مهم، برنامه‌های ستاد باید طرح محور باشد و تمامی آن‌ها در مقایسه با نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌ شده و نقاط قوت و ضعف کمیته‌های ستاد با جزئیات مورد بررسی قرار گیرد تا در نوروز پیش رو که بهار قرآن و بهار طبیعت باهم تقارن یافته به توسعه مناسبی دست‌ یابیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.