اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان عنوان کرد.

لزوم افزایش مدت ماندگاری مسافران در اصفهان با ارتقای کیفیت ارائه خدمات

لزوم افزایش مدت ماندگاری مسافران در اصفهان با ارتقای کیفیت ارائه خدمات

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از تلاش برای افزایش مدت ماندگاری مسافران در اصفهان با ارتقای کیفیت ارائه خدمات در پهنه استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته ۱ اسفندماه جلسه هماهنگی مدیران مناطق پانزده‌گانه و کمیته‌های ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این نشست کامران هارونی مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان گفت: سال گذشته در پهنه استان اصفهان پذیرای حدود بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مسافر به مدت ماندگاری ۲/۸ شب بودیم که سال آینده باید مدت ماندگاری آن‌ها را با ارتقای کیفیت خدمات افزایش دهیم.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در تمام زمینه‌ها به‌خوبی اقدام کرده، اما اطلاع‌رسانی‌ها ضعیف بوده که امیدواریم نوروز ۱۴۰۳ میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

او افزود: در طی نوروز ۱۴۰۲ به ترتیب شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نطنز، شهرضا و چادگان بیشترین اقامت را در سطح استان داشتند، که در همین زمینه رتبه اول را اقامت خانه‌های استیجاری، رتبه دوم مدارس آموزش‌وپرورش و رتبه سوم را کمپ‌ها، پارک‌ها، حسینه‌ها و مراکز اقامتی رسمی به خود اختصاص دادند.

هارونی تصریح کرد: در نظرسنجی که هرساله انجام می‌شود، بعضی موارد سال‌ها به‌ویژه در شهرهای اصفهان و کاشان تکرار می‌شود که از آن جمله می‌توان به ترافیک ورودی‌های شهر، کمبود پارکینگ و نانوایی اشاره کرد، همچنین پخش نشدن اذان در بناهای تاریخی، حسینیه‌ها، مساجد و جاذبه‌های گردشگری، کیفیت پائین نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در ورودی‌های شهر و کمیت آن در مرکز شهر، همچنین نرخ بالای کرایه تاکسی، رستوران‌ها، خانه‌های استیجاری و صنایع‌دستی از دیگر مواردی بود که مسافران در نظرسنجی خود به آن اشاره کردند.

مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تأکید کرد: از مواردی که رضایت مسافران را به همراه داشت می‌توان به ترتیب کیفیت مدارس آموزش‌وپرورش، هتل‌ها و خانه‌های استیجاری بود که در تلاشیم با بررسی و رفع نواقص و همچنین تقویت ظرفیت‌های موجود این رضایتمندی را در نوروز ۱۴۰۳ تا حد امکان افزاش دهیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.