اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه عنوان کرد.

در نوروز ۱۴۰۳ برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان اجرا می‌شود.

در نوروز ۱۴۰۳ برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه از برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای برنامه‌های ویژه‌ای در این شهرستان هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه، جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و کارگروه میراث‌فرهنگی و گردشگری شهرستان شاهین‌شهر و میمه به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور تمامی اعضا در محل فرماندار برگزار شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه در این نشست مشترک گفت: با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، به‌منظور استقبال از این ماه مبارک و همچنین عید نوروز، برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای را در نظر داریم.

او ادامه داد: شهرستان شاهین‌شهر و میمه با پیشینه تاریخی، مذهبی و فرهنگی غنی، موردتوجه خاص گردشگران و مسافران است، لذا باید با همدلی و انسجام بیشتر در سطح شهرستان برای رفع نیاز مسافرین نوروزی تلاش کنیم و بهره‌گیری اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروز را باید در دستور کار خود قرار دهیم.

کاظمی طبا افزود: برای ارج نهادن به مقام شامخ نماز، اماکن بین‌راهی باید فضای مناسبی را برای اقامه نماز و ارائه خدمات به نمازگزاران در نظر داشته باشند و آمار بالای شهدای شهرستان نیز موهبتی است که باید به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در رأس برنامه‌ها قرار گرفته و در معرفی الگوهای جهادی و حماسی تلاش کنیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.