اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اعلام کرد.

غرب اصفهان مقصد گردشگران نوروزی می‌شود.

غرب اصفهان مقصد گردشگران نوروزی می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان برنامه‌ریزی برای تبدیل محور غرب استان اصفهان به مقصد گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: شهرستان‌های غرب استان اصفهان که در دامنه‌های سلسله جبال سترگ زاگرس قرارگرفته‌اند، جزو خوش آب و هواترین مناطق استان اصفهان هستند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به برگزاری ششمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان با محوریت ۷ شهرستان غرب استان، فرمانداران و اعضای ستاد سفر این شهرستان موظف شدند تا ترتیبی اتخاذ کنند تا مسیرهای جدید گردشگری با محوریت مناطق گردشگری تاریخی و طبیعی تعریق شده و از این طریق گردشگران با تردد در این مسیرها از جاذبه‌های ارزشمند طبیعی غرب استان اصفهان بازدید کنند.

او افزود: مطابق با این برنامه، هر شهرستان در کنار معرفی جذابیت‌ها و مسیرهای گردشگری خود، مسیرهای سایر شهرستان‌ها را هم تعریف می‌کنند تا از این طریق این محورها، به توسعه متوازن گردشگری دست‌یابیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.