اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های استان اعلام کرد.

موافقت اولیه با ایجاد ۴ مجموعه گردشگری در استان اصفهان

موافقت اولیه با ایجاد ۴ مجموعه گردشگری در استان اصفهان

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از موافقت اولیه برای ایجاد ۴ مجموعه گردشگری در استان اصفهان هم‌زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، امروز ۱۴ بهمن‌ماه، هشتمین نشست کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اصفهان با حضور تمامی اعضا هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در حاشیه این نشست گفت: از مجموع ۱۰ طرح ارائه‌شده در این کمیسیون، اعضا با تأسیس ۱ اقامتگاه سنتی با نجات بخشی یک‌خانه تاریخی در شهر اصفهان موافقت کردند.

او ادامه داد: در این نشست اعضا با تأسیس ۱ سفره‌خانه سنتی در ورزنه در محور شرق اصفهان و همچنین ۱ اقامتگاه سنتی با نجات بخشی یک‌خانه تاریخی در شهر نائین در محور شرق استان موافقت کردند.

مهدیه چاوشی افزود: اعضا کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اصفهان همچنین با ایجاد ۱ محوطه بزرگ گردشگری در محوطه‌های طبیعی شهرستان سمیرم در محور جنوب استان نیز موافقت کردند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.