اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خمینی‌شهر

برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خمینی‌شهر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمینی‌شهر از برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، منصور جعفر پور امروز ۱۲ بهمن‌ماه با اعلام این مطلب گفت: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خمینی‌شهر به ریاست معاون فرماندار و تمامی اعضا برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمینی‌شهر ادامه داد: در این نشست بر برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم به‌منظور استقبال از آغاز سال جدید و عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان تأکید شد.

او افزود: خمینی‌شهر با توجه به پیشینه تاریخی و مذهبی غنی و هم‌جواری با مرکز استان موردتوجه گردشگران است، لذا درزمینهٔ معرفی جاذبه‌های شهرستان تلاش زیادی انجام‌شده ولی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های شهرستان، این تلاش‌ها کافی به نظر نمی‌رسد و لازم است با همدلی و انسجام بیشتر برای رفع نیاز مسافران به‌ویژه مسافرین نوروز تلاش کرد.

جعفر پور تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا از اماکن رفاهی و اقامتی دارای شرایط مناسب برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی بهره‌برداری شود و همچنین زیرساخت‌های لازم متناسب با ماه مبارک رمضان در ایام نوروز با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرای شهرستان آماده شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.