اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان عنوان کرد.

تلاش برای توسعه و توزیع عادلانه گردشگری در مناطق مختلف اصفهان

تلاش برای توسعه و توزیع عادلانه گردشگری در مناطق مختلف اصفهان

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر و سومین نشست منطقه‌ایی این ستاد در شهرستان تیران و کرون از جدیت و تلاش مدیریت استان برای توسعه گردشگری در محور غرب استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهران زینلیان روز سه شنبه ۳ بهمن‌ماه در حاشیه برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: خوشبختانه در سطح مدیریت کلان استان اصفهان تلاش و جدیت فراوانی به‌منظور توسعه گردشگری در نقاط مختلف استان و توزیع عادلانه گردشگری در جای‌جای مناطق مختلف اصفهان بزرگ وجود دارد.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: یکی از بهترین اتفاق‌هایی که امسال در سطح استان اصفهان رخ داد، برگزاری نشست‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در مناطق مختلف استان بود که این نشست ششمین نشست این ستاد و سومین نشست منطقه‌ای است که با محوریت شهرستان‌های جنوبی و غربی استان پهناور اصفهان و در شهرستان تیران و کرون برگزار شد.

او افزود: نشست‌های منطقه‌ای فرصت مناسبی برای شهرستان‌های مختلف است تا به‌صورت کامل مسائل و مشکلات را در سطح استان مطرح کنند و امید می‌رود این نشست‌ها گام مؤثری در توزیع عادلانه سفر در نقاط مختلف استان اصفهان باشد.

در پایان این نشست با حضور معاون امور عمرانی استاندار اصفهان، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مدیران ارشد استان از تعدادی از فعالان حوزه گردشگری محور جنوب و غرب استان اصفهان تجلیل شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.