اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد.

غرب استان اصفهان مستعد توسعه گردشگری است.

غرب استان اصفهان مستعد توسعه گردشگری است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محور غرب استان اصفهان را مستعد توسعه از منظر گردشگری پایدار دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز سه شنبه۳ بهمن‌ماه، ششمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر و سومین نشست منطقه‌ایی این ستاد با محوریت شهرستان‌های جنوبی و غربی استان اصفهان در شهرستان تیران و کرون برگزار شد.

در این نشست حمیدرضا محققیان گفت: بی‌تردید محور غرب استان اصفهان که در دامنه‌های سلسله جبال سترگ زاگرس واقع‌ شده از یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان است، لذا از شرایط مطلوب و استعداد بالقوه فراوانی برای توسعه در حوزه‌های گردشگری فرهنگی، گردشگری طبیعی و گردشگری سلامت برخوردار است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا شهرستان‌های غرب استان نیز همانند سایر نقاط استان به سمت توسعه گام بردارند، لذا برگزاری نشست منطقه‌ای ستاد اجرایی خدمات سفر استان شرایط مناسبی را فراهم می‌آورد تا باهم اندیشی و ایجاد همگرایی، نقاط قوت و ضعف همدیگر را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکلات گام برداریم.

در این نشست فرمانداران و اعضای ستادهای اجرایی سفر شهرستان‌های خمینی‌شهر، نجف‌آباد، تیران و کرون، چادگان، فریدن، فریدون‌شهر، بوئین و میاندشت، خوانسار و گلپایگان به معرفی توانمندی‌های خود و همچنین به بیان مشکلات خود درزمینهٔ توسعه گردشگری پرداختند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.