اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اعلام کرد.

ضرورت اجرایی شدن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان اصفهان

ضرورت اجرایی شدن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از لزوم شناسایی و اجرایی شدن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نخستین نشست مرحله اول بررسی و بازنگری طرح جامع گردشگری استان اصفهان امروز یکشنبه اول بهمن ماه با حضور ذی نفعان بخش‌های دولتی و خصوصی در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام کارگروه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: بی‌تردید از جمله مهم‌ترین عواملی که می‌تواند طرح جامع گردشگری استان اصفهان را عملیاتی کند، پویایی، انعطاف‌پذیری طرح و انجام نظارت بهینه بر چگونگی اجرای این طرح از سوی نهادهای مرتبط و ذی‌نفع گردشگری در پهنه استان اصفهان است.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین انتقادات ما از طرح جامع گردشگری استان، شناسایی و اجرایی کردن گونه‌های مختلف سفر در پهنه استان است، لذا امیدواریم با همکاری بخش‌های دولتی و خصوص، مرحله اول این طرح هر چه زودتر بررسی و سپس ضمن رفع مشکلات پیش روی طرح اجرائی و همچنین پژوهش مراحل بعدی این طرح هرچه سریع‌تر آغاز شود.

زینلیان افزود: با همکاری این کارگروه، طرح پس از بررسی و آماده‌سازی نهایی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب و به‌سرعت اجرایی می‌شود تا تمامی مناطق استان از مواهب آن بهره‌مند شوند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.