اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تیران و کرون اعلام کرد:

برگزاری کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران شهرستان تیران و کرون

برگزاری کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران شهرستان تیران و کرون

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تیران و کرون از برگزاری کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران شهرستان تیران و کرون به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محسن مظاهری با اعلام این خبر گفت: کمیسیون نظارت بر امنیت گردشگران شهرستان تیران و کرون در سال ۱۴۰۲، به ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و دبیری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تیران و کرون با حضور تمامی اعضا کمیسیون در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در این نشست ۲ موضوع مهم شهرستان در حوزه گردشگری، حضور گردشگران خارجی در شهرستان در سال ۱۴۰۲ و موضوع بعدی برنامه‌ریزی به‌منظور حضور گردشگران زمستانی در مناطق و مراکز گردشگری زمستانه از قبیل دالانکوه و پناهگاه کوهنوردی دالانکوه بود که مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای عملی ارائه و تصویب شد.

او افزود: همچنین راهکارهای عملی جذب گردشگران بیشتر به شهرستان با رعایت موازین قانونی و احترام به فرهنگ و آداب‌ورسوم جامعه میزبان و همچنین شرایط حضور گردشگران در مناطق نمونه گردشگری در ماه مبارک رمضان موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.