اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان عنوان کرد:

اتمام مرحله اول بازنگری طرح جامع گردشگری استان اصفهان

اتمام مرحله اول بازنگری طرح جامع گردشگری استان اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از اتمام مرحله اول بازنگری طرح جامع گردشگری استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: برنامه‌ریزی برای بازنگری در طرح جامع گردشگری استان اصفهان با توجه به نیاز وافر به این طرح به‌عنوان پیشران برنامه‌های توسعه گردشگری استان از سال ۱۴۰۰ آغازشده بود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: نخستین طرح جامع گردشگری استان اصفهان در طی سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۹ تدوین شد، با توجه به نیازهای جدید استان، بازنگری در این طرح در دستور کار قرار گرفت و در طی 2 سال گذشته اجرای این طرح با مشارکت نهادهای علمی و پژوهشی استان در دستور کار قرار گرفت و امروز با تشکیل شورای پژوهشی اداره‌کل، پژوهشگران این طرح، مرحله اول طرح خود را ارائه کردند.

او افزود: اعضای شورای پژوهش اداره‌کل، نقطه نظرات خود را در خصوص بخش‌های مختلف طرح ارائه و مقرر شد تا پژوهشگران نسبت به لحاظ کردن نظرات اعضای شورای پژوهش اقدام و طرح مجدد در شورای پژوهشی بررسی و سپس در اختیار مسئولان استان قرار گیرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.