اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور:

گردشگری و صنایع‌دستی ۲ بال انتقال میراث‌فرهنگی به نسل آینده هستند/ هم‌افزایی گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی شیراز

گردشگری و صنایع‌دستی ۲ بال انتقال میراث‌فرهنگی به نسل آینده هستند/ هم‌افزایی گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی شیراز

مریم جلالی، گردشگری و صنایع‌دستی را دو بال برای انتقال میراث‌فرهنگی به نسل های آینده دانست و خواستار تلاش همه مدیران اجرایی در تحقق یافتن این مقوله مهم شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مریم جلالی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز گفت: استان فارس دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی بسیاری در شهرستان ها و مناطق مهم است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید بتواند اهتمامی برای در برگیری قصه‌های ما برای نسل‌های آینده باشد.

او گردشگری و صنایع دستی را دو بال برای انتقال میراث‌فرهنگی به نسل آینده توصیف کرد و ادامه داد: همه ما وظیفه داریم دوشادوش یکدیگر این نوع ظرفیت‌ها را به ادبیات نزدیک و متصل کنیم و اهتمام مدیران اجرایی و دولت باید بر این مبنا باشد.

جلالی در پایان با بیان اینکه این که امروز، فارس میزبان هنرمندان سراسر کشور است و از هر ۳۱ استان هنرمندان به استان فارس آمده‌اند و هر کدام هم گردشگرانی هستند که با دل و جان آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی در کنار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس یک رابطه هم افزایی و هم کوشی دارد و باعث رونق صنعت گردشگری می‌شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس وچهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ۱۳ تا ۱۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار می شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.