اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تأکید کرد:

ضرورت استفاده از فرصت‌های جهانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان برای توسعه گردشگری

ضرورت استفاده از فرصت‌های جهانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان برای توسعه گردشگری

معاون امور عمرانی استاندار روز گذشته در سفر به شهرستان شاهین‌شهر و میمه بر لزوم استفاده از فرصت‌های جهانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه برای توسعه گردشگری این شهرستان تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عصر روز سه شنبه ۱۲ دی‌ماه، مهران زینلیان معاون امور عمرانی استاندار اصفهان به همراه حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و تنی چند از مسئولان اداره‌کل به شهرستان شاهین‌شهر و میمه سفر کردند.

در این سفر که با حضور مسئولان شهرستان همراه بود، زینلیان بعد از ادای احترام به گلزار شهدای گمنام شهر وزوان از حمام تاریخی شهر وزوان، موزه روستایی میمه و پایاب جهانی قنات مزدآباد در شهر میمه بازدید کرد.

معاون امور عمرانی استان اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: بی‌تردید شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در محور گردشگری و تاریخی شمال شهر اصفهان واقع‌ شده با دارا بودن چهار اثر ثبت جهانی همچون کاروانسرای جهادآباد، کاروانسرای گز، قنات وزوان و قنات مزد آباد از فرصتی جهانی برای توسعه گردشگری برخوردار است.

او ادامه داد: معتقدیم باید از فرصت‌های جهانی شاهین‌شهر و میمه برای توسعه گردشگری این شهرستان استفاده کرد، لذا از آمادگی لازم برای همکاری با مسئولان شهرستان برای ارائه و اجرای طرح‌های گردشگری با تکیه‌بر آثار جهانی این شهرستان برخورداریم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.