اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون گردشگری کشور در جمع معاونان میراث‌فرهنگی ۳۱ استان:

تولید محتوا مبتنی بر میراث‌فرهنگی ناملموس رویکرد اصلی نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۲ است/ کلید سرمایه‌گذاری‌ها در اختیار معاونان میراث‌فرهنگی است.

تولید محتوا مبتنی بر میراث‌فرهنگی ناملموس رویکرد اصلی نمایشگاه گردشگری ۱۴۰۲ است/ کلید سرمایه‌گذاری‌ها در اختیار معاونان میراث‌فرهنگی است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تولید محتوا مبتنی بر میراث‌فرهنگی ناملموس رویکرد جدید نمایشگاه گردشگری است که بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، امروز سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ در چهارمین نشست تخصصی و کارگاه آموزشی معاونان میراث‌فرهنگی کل کشور که در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه نگاهی که در دوران وزارت مهندس ضرغامی در وزارتخانه شکل گرفته نگاه بسیار خوبی است که مبتنی بر هم‌افزایی و تقویت همکاری در هر سه حوزه است که در دو سال اخیر شاهد تقویت این همکاری‌ها هستیم.

او افزود: ستاد خدمات سفر به‌عنوان مرکز برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری سفر آماده استفاده از نظرات و ایده‌های همکاران عزیز ما در معاونت میراث‌فرهنگی استان‌ها است.

شالبافیان گفت: موضوع بعدی نمایشگاه گردشگری است که در بهمن ماه برگزار می‌شود که یکی از کارهای جدید و تاکیدات ما، تولید محصولات گردشگری مبتنی بر میراث ناملموس است. نمونه بارز آن یلداست. ایده امسال ما موضوع‌محور بودن است و هر استان بر اساس موضوع خاص در استان خود در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

او ادامه داد: سیاست حوزه میراث‌فرهنگی با حضور آقای داربی، افزایش سواد میراثی است. این بسیار مهم است و تاثیرات بسیار خوبی در جامعه به جا خواهد گذاشت.

معاون گردشگری کشور افزود: یکی از موضوعات مهم در هر استان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است. در گذشته مشکلاتی در این باره وجود داشت اما خوشبختانه در حال حاضر با همکاری بسیار خوب بین حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری این مشکلات برطرف شده است. کلید سرمایه‌گذاری‌ها در دست معاونان میراث‌فرهنگی در استان‌ها است.

شالبافیان در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی خصوصا میراث‌فرهنگی ناملموس در تولید محتوا برای جذب گردشگر بسیار اهمیت دارد و این موضوع مورد تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. از این رو نیازمند همکاری شما در تمام استان‌ها هستیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.