اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:

لغو روادید یک‌طرفه با ۳۳ کشور نقطه عطفی در صنعت گردشگری کشور است/ محدودیت صدور ویزا یکی از حلقه‌های مفقوده برای جذب گردشگر بود/ به‌زودی شاهد افزایش پروازها به سمت ایران خواهیم بود.

لغو روادید یک‌طرفه با ۳۳ کشور نقطه عطفی در صنعت گردشگری کشور است/ محدودیت صدور ویزا یکی از حلقه‌های مفقوده برای جذب گردشگر بود/ به‌زودی شاهد افزایش پروازها به سمت ایران خواهیم بود

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اقدام ارزشمندی که بر اساس راهبردی که در  وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همراهی دستگاه‌های مختلف دولتی برای لغو روادید انجام شده است، می‌تواند ظرفیت گردشگری ایران را افزایش دهد.

حسن خوشخو معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا درباره لغو روادید یک‌طرفه با ۳۳ کشور در قاره‌های مختلف گفت: در صنعت هوانوردی به طور معمول کشورها ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی را ایجاد می‌کنند که بیشترین بهره‌وری و راندمان را در صنعت گردشگری داشته باشد.

او افزود: زنجیره‌ای از ظرفیت‌های کشور ایجاد می‌شود که می‌تواند به رونق صنعت گردشگری کمک کند.

خوشخو تصریح کرد: یکی از حلقه‌های مفقوده صنعت گردشگری ما محدودیت‌هایی است که برای روادید وجود داشت.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: اقدام وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای لغو روادید زنجیره فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را دو چندان خواهد کرد. انتظار داریم رونق گردشگری از طریق سفرهای هوایی بیشتر شود و شاهد افزایش پروازها از مبدا کشورهایی که لغو روادید یکطرفه با آن‌ها انجام شده است، باشیم.

او ادامه داد: یکی از چالش‌هایی که مطرح بود بحث ویزای کشورهای سی آی اس یا همان اتحادیه کشورهای مستقل یا مشترک‌المنافع است، به نظر می‌رسد با لغو روادید بتوانیم افزایش پروازها را داشته باشیم.

خوشخو اظهار کرد: همواره سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) و انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی یاتا (IATA) توصیه می‌کنند محدودیت سفرها به کشورها برداشته شود. اقدامی که وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای لغو روادید انجام داده است موجب می‌شود با سایر کشورها هم‌سو شویم و نقطه عطفی در صنعت گردشگری‌مان باشد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.