اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اعلام کرد:

برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه روابط گردشگری اصفهان و یونان

برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه روابط گردشگری اصفهان و یونان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه روابط گردشگری میان اصفهان و یونان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان روز سه شنبه ۲۱ آذرماه، در حاشیه نشست مشترک مدیرکل و مدیران اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان با هیئتی از فعالان گردشگری کشور یونان، گفت: حضور هیأتی ۵ نفره از فعالان گردشگری کشور یونان به مدت ۲ روز در اصفهان، فرصت مناسبی است تا در زمینهٔ برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه روابط گردشگری اصفهان با یونان فعالیت‌هایی انجام شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: در نشست مشترک با هیأت یونانی مقرر شد تا با هماهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، این هیئت نشست مشترکی نیز با فعالان گردشگری و تشکل‌های استان در محل اتاق بازرگانی داشته باشند.

او افزود: همچنین در زمینهٔ تقویت و توسعه روابط گردشگری طرفین، تبلیغات گردشگری اصفهان در یونان و بالعکس، برگزاری تور آشناسازی و همچنین حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان و یونان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.