اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مهندس ضرغامی در جمع معاونان گردشگری استان‌ها:

برای شادی مردم برنامه‌ریزی کنید.

برای شادی مردم برنامه‌ریزی کنید

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ضرورت توجه و برنامه ریزی برای شادی مردم تاکید کرد.

مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست تخصصی معاونان گردشگری استان‌ها که صبح امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به تنوع فعالیت‌های گردشگری بر ضرورت استفاده از مدیران میدانی در این حیطه و ضرورت نظارت درونی تاکید کرد.

مهندس ضرغامی ادامه داد: مدیر خوب باید با وجود کمبودها کارهای بزرگ و ماندگار انجام دهد و با نوآوری و خلاقیت موجب تغییر ریل شود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در این شرایط راه‌حل‌ها، پیشنهادها و نوآوری‌هایی که نیاز به بودجه ندارد باید در اولویت قرار بگیرد.

مهندس ضرغامی ادامه داد: خدمات بین‌ راهی جزو خدمات زیرساختی استان‌ها در حوزه گردشگری است که باید از سوی مدیران استانی به صورت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

برای شادی مردم برنامه‌ریزی کنید

او افزود: در فاز نخست باید سرویس‌های بهداشتی موجود شناسایی، ساماندهی و برای نصب تابلو اطلاع‌رسانی در مسیر جانمایی شود. البته در همین مرحله بسیاری از استان‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند.

ضرغامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار میراث‌فرهنگی در مسیرها و جاده‌های منتهی به آن‌ها به‌منظور ترغیب برای بازدید از این اماکن از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

او برگزاری رویدادهای گردشگری به ویژه خوراک را در غنای فرهنگی و رونق گردشگری استان‌ها مهم دانست و افزود: شادی مردم باید مورد توجه قرار گیرد و ساخت مجموعه‌های تفریحی در اولویت وزارتخانه قرار دارد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.