اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور تأکید کرد.

ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سوددهی توسط شرکت‌های تابعه وزارت میراث‌فرهنگی

ایجاد ظرفیت‌های جدید برای سوددهی توسط شرکت‌های تابعه وزارت میراث‌فرهنگی

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: شرکت‌های تابعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید سودده باشند و بدون توسعه تشکیلاتی، ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار میراث آریا، مراسم تکریم روح‌الله حسین‌زاده و معارفه رضا هادی، مدیران عامل پیشین و جدید شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور، امروز ـ سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ـ در معاونت میراث فرهنگی برگزار شد.

دارابی در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت‌های حسین‌زاده به دلیل داشتن روحیه جهادی و بسیجی، برای هادی که مدیری دارای برنامه و انضباط مالی و تشکیلاتی است، آرزوی موفقیت کرد.

وی ضمن تأکید بر برنامه‌محوری در شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، برگزاری جلسات منظم اعضای هیأت‌مدیره با دستور کار مشخص و تعاریف عملیاتی برای شرکت را گوشزد کرد.

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور توصیه کرد: با ارزیابی وضع موجود شرکت و ایجاد ارتباط وسیع و گسترده با معاونت‌های تخصصی، ظرفیت‌های جدید برای این شرکت فراهم آید. چرا که اگر شرکتی به سوددهی نرسد، ادامه فعالیت آن ضرورتی نخواهد داشت.

استفاده از ظرفیت پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و توسعه فعالیت‌ها ـ‌ بدون توسعه تشکیلاتی ـ از دیگر نکاتی بود که دارابی بر آن تأ‌کید کرد.

وی در خاتمه سخنانش، شفافیت و پاسخگو بودن رو دو اصل مهمی دانست که باید در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شرکت‌های تابعه آن همواره سرلوحه کار قرار گیرد.

بر پایه این خبر، مهندس سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی طی حکمی رضا هادی را به مدت 2 سال به سمت «رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی» منصوب کرده است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.