اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

استاندار اصفهان عنوان کرد.

برنامه‌های استان اصفهان بر مبنای گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان اجرا می‌شود.

برنامه‌های استان اصفهان بر مبنای گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان اجرا می‌شود

استاندار اصفهان در آئین افتتاح هتل ۵ ستاره چهارباغ اصفهان از اجراشدن برنامه‌های این استان بر مبنای گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سید رضا مرتضویان استاندار اصفهان عصر امروز ۱ آذرماه و در آئین افتتاح هتل ۵ ستاره چهارباغ اصفهان که با حضور وزیر محترم میراث‌فرهنگی همراه بود، گفت: بی‌تردید اصفهان دومین مقصد تمامی میهمانان خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران است و جالب اینجاست که تمامی این میهمانان، اصفهان را با بسیاری از شهرهای مطرح دنیا مقایسه می‌کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در سند آمایش سرزمین استان، گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان به‌عنوان سند توسعه آینده اصفهان مطرح‌شده، لذا امروز حضور وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را مغتنم می‌شماریم و امید داریم تا با حمایت ایشان بتوانیم گردشگری را به‌عنوان محور اصلی توسعه اصفهان مطرح کنیم.

او افزود: همگان اصفهان را می‌شناسند و به نیکی می‌دانند که اصفهان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کشور برتر است، لذا معتقد به حمایت ملی و استانی از فعالان گردشگری هستیم و حضور مهندس ضرغامی را امروز نقطه قوتی برای توسعه همه‌جانبه استان از منظر گردشگری می‌دانیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.