اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد.

اصفهان پیشرو میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران‌زمین است.

اصفهان پیشرو میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران‌زمین است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، این استان را پیشرو در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ایران معرفی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز ۱ آذرماه و در آئین افتتاح اولین هتل ۵ ستاره بخش خصوصی اصفهان که با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، گفت: امروز اصفهان دارای بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی شناخته‌شده است که حفاظت از آن‌ها از ارزش والایی برای ما برخوردار است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه صنایع‌دستی یک‌سوم صنایع‌دستی جهان در این استان توسط بیش از ۷۰ هزار هنرمند و نزدیک به ۲۰۰ هزار فعال در این حوزه فعال هستند، زیرا این دو حوزه یعنی میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی فرصت مناسبی را برای توسعه گردشگری در ابعاد مختلف در این استان فراهم آورده است.

او افزود: از دوران جنگ تاکنون زحمات فراوانی برای حفاظت از میراث‌فرهنگی این استان کشیده شده به‌نحوی‌که امروز با حضور وزیر محترم میراث‌فرهنگی شاهد رونمایی از کتاب آتش در میراث که یادگاری از رشادت‌های مردم و مسئولان قهرمان اصفهان برای حفاظت از میراث‌فرهنگی در ایام دفاع مقدس دارد.

محققیان تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح اولین هتل ۵ ستاره توسط بخش خصوصی اصفهان هستیم و امیدواریم با حمایت دولتمردان این روند ادامه یابد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.