اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

همکاری سازمان جهانی گردشگری با تلفونیکا برای ترویج گردشگری دیجیتالی، پایدار و فراگیر

همکاری سازمان جهانی گردشگری با تلفونیکا برای ترویج گردشگری دیجیتالی، پایدار و فراگیر

قرارداد همکاری بین سازمان جهانی گردشگری و شرکت تلفونیکا تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت و بر کارآفرینی دیجیتال، نوآوری، استفاده از فناوری‌های جدید (کلان‌داده‌ها، هوش مصنوعی و غیره) و توسعه استعدادها تمرکز خواهد داشت.

به‌گزارش میراث آریا، شرکت مخابراتی تلفونیکا (Telefónica) مستقر در اسپانیا و سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد (UNWTO)  با امضای یک چارچوب همکاری جدید که تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، با هدف ارتقای توسعه گردشگری دیجیتالی، پایدار و فراگیر، به تعهد خود برای همکاری عمل کردند.

آژانس تخصصی گردشگری سازمان ملل متحد و شرکت تلفونیکا به همکاری در سطح جهانی ادامه خواهند داد و بر سه محور استراتژیک تحول دیجیتال تمرکز خواهند کرد: پرورش نوآوری جهانی و منطقه‌ای و اکوسیستم‌های کارآفرینی؛ تقویت پذیرش فناوری در گردشگری و ارتقای ظرفیت‌سازی برای بخش گردشگری دیجیتالی، پایدار و رقابتی که هیچ کس را از خدمات خود محروم نمی‌کند.

در این راستا، تلفونیکا تِک، واحد کسب و کار دیجیتال استراتژیکِ این اپراتور مخابراتی و UNWTO برنامه «آینده دیجیتال» را ترویج خواهند کرد، که به دنبال تسریع بهبود اقتصادی بخش گردشگری با گسترش شرکت‌های کوچک و متوسط با ارائه برنامه‌های جدید است. فناوری‌هایی مانند کلان‌داده‌ها، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، بلاک چین، امنیت سایبری و راه حل‌های مبتنی بر ابر به عنوان ابزارهای دیجیتالی جدید این توانایی را دارند که شرکت‌ها را متحول کنند و آن‌ها را رقابتی‌تر، پایدارتر و انعطاف‌پذیرتر کنند، زیرا به آن‌ها کمک می‌کنند تا تصمیم‌های تجاری بهتری بر اساس داده‌های تحلیل‌شده بگیرند. چنین فناوری‌هایی همچنین به آن‌ها امکان می‌دهد محصولات و خدمات شخصی و رقابتی‌تر ارائه دهند، منابع را بهینه کنند و سودآوری بخش گردشگری را افزایش دهند.

علاوه بر این، فرآیندهای آموزشی (مهارت‌سازی مجدد و ارتقاء مهارت‌ها) مورد توجه قرار می‌گیرد تا کارکنان بتوانند از تمام پتانسیل‌هایی که دیجیتالی‌سازی برای صنعت گردشگری دارد، استفاده کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.