اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

ضرورت برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر

ضرورت برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور در نشست مشترک که با با فعالان گردشگری و مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد، تاکید کرد: معرفی رویدادهای گردشگری به موازات برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر از سایر شهرستان‌ها نیاز به پیگیری دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، علی اصغر شالبافیان عصر روز جمعه ۲۶ آبان ماه در نشست با فعالین گردشگری شهرستان اردکان با اشاره به تعدد رویدادهای بزرگ گردشگری در استان یزد تاکید کرد: معرفی رویدادهای گردشگری به موازات برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر از سایر شهرستان‌ها نیاز به پیگیری دارد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: حتی در مورد ثبت جشنواره انار عقدا درخواستی نبوده است اما بنده خود پیشنهاد ثبت آن را دادم و لازم است در سایر رویدادهای بزرگ فرهنگی گردشگری در شهرستان‌ها در انتشار و اطلاع‌رسانی رویدادها به اندازه لازم کار انجام نشده است.

شالبافیان ادامه داد: شهرستان اردکان بناهای تاریخی خوبی مثل پردیسان دارد که بناهای فاخری هستند که با بهره‌برداری از آن‌ها زمینه حضور و بهره‌مندی گردشگران از اردکان را افزایش می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های اقامتی اردکان و ظرفیت‌های گردشگری آن نیاز به معرفی و تقویت دارد.

شالبافیان افزود: از ظرفیت پنج هزار بومگردی کشور جهت معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردکان استفاده شود و شرکت‌کنندگان دومین سیمنار آموزشی بومگردی‌های کشور هر کدام در یک ویدئو یک دقیقه ای می‌توانند این کار را برای اردکان انجام دهند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.