اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اعلام کرد.

رونق فصل دوم گردشگری خارجی اصفهان همزمان با بازگشایی زاینده‌رود

رونق فصل دوم گردشگری خارجی اصفهان همزمان با بازگشایی زاینده‌رود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از رونق فصل دوم گردشگری خارجی اصفهان هم‌زمان با بازگشایی مجدد زاینده‌رود خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: فصل دوم گردشگری خارجی اصفهان در فصل پاییز و از اواخر مهرماه آغاز و تا آخر آذرماه سال جاری ادامه دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: در فصل دوم گردشگری خارجی در اصفهان بیشترین گردشگران را به ترتیب کشورهای چین، روسیه و ترکیه به خود اختصاص داده‌اند که با توجه به امنیت بالای ایران در منطقه و در برابر غاصبانی که در خاورمیانه ایجاد جنگ‌افروزی کرده‌اند انتظار می‌رود رونق مناسبی برای گردشگری ایران به‌ویژه اصفهان ایجاد شود.

او افزود: با جاری شدن آب زاینده‌رود و جان گرفتن دوباره زنده رود به مدت حدود ۲۰ روز و طراوتی که در مسیر این رود به وجود آمده است، فصل دوم گردشگری خارجی اصفهان بارونق مضاعفی همراه بوده و امیدواریم زمانی فرارسد تازنده رود اصفهان برای همیشه جاری شود و در شاه رگ اصلی فلات مرکزی ایران همچون خون همیشه در جریان باشد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.