اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی خبر داد.

واردات کشتی‌های تفریحی و تجهیزات مورد نیاز گردشگری از پرداخت حقوق ورودی معاف شدند.

واردات کشتی‌های تفریحی و تجهیزات مورد نیاز گردشگری از پرداخت حقوق ورودی معاف شدند

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از معافیت واردات کشتی‌های تفریحی و تجهیزات مورد نیاز گردشگری از پرداخت حقوق ورودی در برنامه توسعه هفتم کشور،خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، علی‌اصغر شالبافیان پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در آیین افتتاح فاز نخست منطقه نمونه گردشگری الیمالات شهرستان نور در خصوص برنامه‌های وزارت میراث‌فرهنگی در استان مازندران، اظهار کرد: سال‌های سال بود سرمایه گذاران حوزه گردشگری تقاضا داشتند با تکمیل و ساخت یک مرحله از پروژه، بتوانند پروژه را بهره‌برداری کنند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه این دستورالعمل در یک دهه اخیر انجام شد، افزود: پروژه‌ها به موازات ساخت امکان بهره‌برداری و مجوز صدور پروانه را دارند.

او یکی از گونه‌های تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری دولت سیزدهم را صدور پروانه بهره‌برداری پس از اتمام یک‌فاز پروژه، عنوان کرد.

شالبافیان در خصوص گردشگری مازندران، گفت: در گردشگری ساحلی و دریایی حدود ۵۰ هزار سرمایه‌گذار متقاضی داریم که با یکسری مشکلات مواجه هستیم مشوق‌های خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری بویژه گردشگری ساحلی و دریایی در نظر گرفته شده است.

او در برنامه توسعه هفتم از تصویب معافیت واردات کشتی‌های تفریحی و تجهیزات مورد نیاز گردشگری از پرداخت حقوق ورودی خبر داد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی با اعلام اینکه حدود ۹۷۰ پروژه در حال احداث در کشور وجود دارد، تعداد پروژه‌های گردشگری که بالای ۱۰ نفر اشتغال دارند را حدود ۲۹۰ پروژه برشمرد..

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.