اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان

گردشگری محور توسعه شهرستان‌های استان اصفهان خواهد بود.

گردشگری محور توسعه شهرستان‌های استان اصفهان خواهد بود

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان، گردشگری را یکی از محورهای اساسی توسعه ۲۸ شهرستان استان اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان، عصر روز گذشته ۷ آبان ماه با محوریت شهرستان‌های جنوبی استان اصفهان به میزبانی شهرستان شهرضا و فعالان گردشگری این شهرستان برگزار شد.

مهران زینلیان معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان در این نشست گفت: بی‌تردید امروز یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه استان گردشگری است و اهتمام ویژه‌ای را مدیریت عالی استان به این نکته معطوف کرده است.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: استاندار اصفهان در تمامی نشست‌های خود تأکید داشته که محور توسعه استان به دو محور گردشگری و شرکت‌های دانش‌بنیان استقرار یافته، لذا تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در نوروز ۱۴۰۳ تبلوری از توسعه استان بر محور گردشگری را مشاهده کنیم.

او افزود: ارائه داشته‌های فرهنگی و جذابیت‌های تاریخی و طبیعی شهرستان‌ها و شهرها و حتی روستاهای استان پهناور اصفهان یک رسالت برای همه است، لذا وقتی از گردشگری به‌عنوان یک صنعت نام می‌بریم وظیفه ما در خصوص برنامه‌ریزی توسعه استان برمدار گردشگری بیش از گذشته سنگین است.

در این نشست فرمانداران شهرستان‌های محور جنوب استان اصفهان ازجمله فرمانداران شهرستان‌های سمیرم، شهرضا، دهاقان و مبارکه به معرفی جذابیت‌های شهرستان‌های خود و همچنین به تبیین برنامه‌های خود برای نوروز ۱۴۰۳ پرداختند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.